tisdag 2 april 2013

Tipsa mig?

Efter två månader av buhuu det är mörkt och kallt ute-buhuu vad synd det är om mig med lägenheten -buhuu vad lat jag är så har a) solen vänt åter och det är inte kallt/mörkt/halt ute, b) jag slutat tycka så himla synd om mig själv.

Så nu börjat vi gå/jogga igen dårå. Och då måste man ha något i lurarna, förslagsvis podcast. Någon som har ett jättebra tips? Dom jag redan har hört allt av är:

Alex och Sigge
Filip och Fredrik
Värvet
P3 Dokumentär

Dvs samma som alla andra. Men NÅN kanske lyssnar på något annat?

10 kommentarer:

emma sofie w sa...

Fan vad fittigt och Vreden är mina bästa tips, bra kvinns som pratar om bra saker!

Omomigen sa...

Åh vad bra, behöver fler kvinns!

Omomigen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Man måste härma sa...

Bästa podden med kvinns: Camila & Mireya.

Om du står ut med lite fler snubbar:

Here's the thing (älskar den)

eller

TSKNAS

Marcus sa...

Planet Money! Lättbegriplig podcast om olika ekonomiska fenomen. Den är både rolig och allmänbildande med lagom många avsnitt.

Marcus sa...

Lagom långa avsnitt menade jag.

Omomigen sa...

Man måste härma: Allt funkar, bara det är bra, Tack!

Marcus: Alltså...SÅG du att jag precis nätklickade hem saker för massa pengar och vill säga nåt nu?

Marcus sa...

Haha ja, jag har spindlar ute som håller koll på vad personer har för sig. Den som vet mest vinner :)

. sa...

Jenny Strömstedt & Carina Berg varvar jag med när det är tomt på favoritpodarna.

Omomigen sa...

Fortsätter lägga på minnet här, tack!