tisdag 30 april 2013

DIY

Jag är rätt trött på föreningens styrelse här i huset. Jag gnisslade tänder av irritation över ett mail om gemensam städdag nu när dom har tagit 9 veckor and counting på sig för att reda ut rör-situationen under min lägenhet. Jag är rätt övertygad om att jag heller inte är styrelsens favoritperson som satte stopp på hela arbetet och inte snällt tittade på när dom gick bananas här. Så det känns ändå rätt rimligt att jag sitter här och tänker att jag nog helt enkelt tar en hoodie och en sekatör och en mörk kväll för att klippa ner den förvuxna rosbusken som skrapar mot mina fönster istället för att be nån av dom ta tag i det. Det är det nog ändå. Risken är väl att jag annars måste ringa en advokat för att slippa lyssna på spökljud så fort det blåser lite.

Inga kommentarer: