måndag 29 april 2013

Åh gud

En av mina äldsta vänner ska gifta sig. Jag älskar henne helhjärtat och ser så mycket fram emot bröllopet. Men exakt hur dålig vän är man när man är rädd (LIVRÄDD) för vad hennes andra nära vänner tänker ta sig för med möhippan men för stressad/dålig för att helt ta tag i den själv och bara stenhårt styra bort vartenda embryo på början till en tanke på springa på stan i slöja-skit?

Jag tänker helt enkelt inte vara en del av det. Alls. Nånsin. Och det säger jag här och nu till whoever it may concern, om jag någon gång gifter mig är varenda kotte som ens andas om sånt portade. Om nu någon mot förmodan skulle få för sig sånt. Eller att jag skulle skrapa ihop mitt uppfuckade känsloliv och ens vara i närheten av att gifta mig.

2 kommentarer:

Yes but no sa...

I hear ya! Jag har varnat alla mina närmaste för samma typ av skit om jag någonsin skulle bli gift. Den som föreslår sälja kyssar och dildo-party är officiellt uninvited.

Yes but no sa...

Ps. Ska på möhippa imorgon. Dansa zumba?! WTF?!

Ds.