torsdag 18 april 2013

I guess we´re like: hi my name is whatever you call me so lets get undressed ´cus you look a little lonley

Förutom min nykärlek därnere är jag i ett stadigt förhållande med min Spotify. Jag får panik om jag glömmer lurarna hemma och den här veckans obsession heter Kim Cesarion. Efter några veckor djupt ner i gangstarapträsket vill jag bara lyssna på den här, dansa och ligga (obs, ej med Kim, ser sleezy ut, men han kan få sjunga).


Den här videion är en extremt lång och långsam liveversion men rörlig iaf. Här låter det bättre.

2 kommentarer:

Pak-P sa...

Haha, jag har haft samma låt på repeat i lurarna de senaste veckorna. Började fundera på om min nya fetisch för den här genren är någon form av ålderskris? Mvh Poprockindie-tjej since -98

Omomigen sa...

Men den är verkligen bra! Har dock hunnit lyssna sönder nu.