onsdag 3 april 2013

Tack på förhand

Ok, ni är ju jättebra på att tipsa! På fredag ska jag på trettioårsfest och jag har ingen himla aning om vad jag ska ge födelsedagsbarnet. Vin går bort, hon kommer bara tro att jag har tagit med mig en flarra hemifrån (vilket är helt osannolikt, har jag väl brytt mig om att släpa hem det vill jag garanterat få vara med att dricka det).

Vi har fundamentalt olika klädsmak så det går också bort. Tänkte ett tag på nån form av presentkort på manikyr eller ansiktsbehandling eller nåt men det är trist va?

Vi gillar inte samma musik heller. Vi gillar knappt samma nåt förutom mat, sprit och varandra.

Hon gillar logik, segling och läser knappt annat än referenslitteratur. Hon åker bräda och dyker (hepp, det gillar jag med, åh Nemo vad längesen vi sågs) och dyra handväskor med märken på. Så vad gör jag här med en halvbegränsad budget? Måste gå att få tag på i Stockholm innan fredag.

3 kommentarer:

Linn sa...

Jag gav Stina en ölprovning. När Nellie fyllde 30 bjöd jag henne på restaurang. Det sista blev lite dyrt, men var ändå värt det.

Limpy sa...

Jag tycker att det är kul att ge bort Glossyboxar. Man vet inte riktigt vad man får, men det är kul att få ett paket hemskickat en gång i månaden.

Omomigen sa...

Braiga tips, tack!