onsdag 2 november 2011

Det snurrar i min skalle

Inledde dagen med en liten smula dramatik. Dramatik som jag gått omkring lyckligt ovetande om i typ ett halvår. Inte mycket att göra åt det nu men det gnager ändå lite i mig. Datorn är fortfarande död, det var inte laddaren. Har en lånad AIR hemma ett par dagar och får ändå en arbetsdator till veckan så det är ingen större fara på taket men rätt irriterande. Dyrt blir det säkert också. Har Katten hemma igen, åkte en snabb runda norrut och hämtade honom i helgen. Ingen aning om hur det ska fungera. Mysigt blandad med stor dos dåligt samvete just nu, vi får se hur han tänker ta omställningen till innerstadskatt. Har suttit på nya kontoret hela dagen. Datorsystem, kunder, leverantörer, lunch, mail och budget. Märkligt. Separationsångest från mina nya vänner på 1900. Men kul. Invigde gymkortet igår. Svinjobbigt men märkligt tillfredsställande. Nu ska jag gå och jobba, med huvudet nån annanstans.

I söndags satt jag på en stark hästrygg och såg solen strila genom röda löv och fick farttårar i ögonen. Skulle behöva det idag med, inget rensar huvudet bättre.

Inga kommentarer: