tisdag 15 november 2011

Morgonreflektion

Det där med att liksom studsa ur sängen på morgonen hörde nog mest första veckan till. Nyhetens behag om man kan kalla att kliva ur sängen för det. Nu är det lite mer snooza in i det sista som gäller.

Det där med att jag alltid har tyckt tunnelbanan är himla smidig är bara för att jag aldrig har behövt utnyttja den i morgonrusningen.

Jag är inte speciellt lång. Det är mest ett problem när jag ska få tag i saker långt upp på hyllor. Och när jag måste trängas med jättemycket folk. Det blir så långt upp till frisk luft.

Det är himla fint att kolla ut över vattnet från Slussen när solen är på väg upp.

Prova vin är inte så himla sexigt före 9 på morgonen. Speciellt inte när man inte så mycket provade som drack rätt mycket av det kvällen innan.

Inga kommentarer: