torsdag 28 oktober 2010

Så mycket bättre

Lättare andetag idag.

Jag fick en hel del skola gjort igår och blev dessutom utbjuden på sen födelsedagsmiddag av min bror som dök upp i stan som gubben i lådan. Timmarna flög iväg. Jag saknar nog egentligen inte min familj förrän dom står framför näsan på mig och jag inser vad sällan jag träffar dom och vad jag tycker galet mycket om dom. Jag har fem syskon inom ett ålderspann på 44 till 15 år, jag är den enda som har fem syskon, dom andra är bara syskon med mig allihopa. Vi bor i norr och syd, västkust och östkust och har nog egentligen aldrig varit i samma rum vid samma tillfälle allihopa slog det mig precis. Virrfamilj.

Hur som helst har jag varken isolerat fönstret eller skaffat en vetekudde. Däremot har jag rotat fram ett extra duntäcke, kommit överens med min hyresvärdinna att hon fixar fönstret och rätat ut åtminstone en liten tåt i livstrasslet. Skönt.

Inga kommentarer: