lördag 23 oktober 2010

Dränerad

Imorse tog jag nog det första andetaget som har riktigt nått lungorna på flera dar. Kombinationen full storm i privatlivet+stress över att jag inte får tid och ro för plugg+personalbrist på jobbet/fullbokat har fått dom senaste dagarna att försvinna i ett virrvarr av ilsketårar, stress för att vara åtminstone fysiskt vara på rätt plats och en kamp om att även mentalt befinna mig där jag ska.

Igår efter jobbet gick jag ut en kort sväng för att fira en väns grymma tentaresultat och två glas bubbel och en liten öl gick rakt upp i huvudet med resultat att jag känner mig som en urvriden disktrasa idag. Oförtjänt bakis. Ogillas. Ska jag vara bakis så vill jag helst ha förtjänat det i alla fall.

Stormen har nog bedarrat nu i alla fall. Hoppas jag. Matsalen är lika fullbokad idag som igår men personal finns och sen har jag förhoppningsvis både tid och sinnesro för att ta tag i högen med skolböcker imorgon.

Nya tag.

Inga kommentarer: