fredag 1 oktober 2010

Lyckligt ovetandes

Tänkte surfa in på internetbanken för en damage check efter Rom-resan men sidan ligger praktiskt nog nere så det får vänta.

Det oroar mig faktiskt det här med ekonomin+plugg. Jag bor rätt dyrt och det är inte direkt så att man snubblar över billiga lägenheter här, jag är liksom glad att ens ha en innanför tullarna som inte kostar mer än jag kan hantera. Just nu i alla fall.

Hur jag än vrider på det blir det nog tungrott, leva på studielån när hyran äter upp ungefär hela delen känns inte som ett alternativ, jobba heltid och plugga heltid kommer bli tungt och förmodligen logistiskt omöjligt.

Men vi lägger det i ryggsäcken tillsammans med alla andra "men, om, hur?" och låter den som lever får se, det löser sig alltid. Jag är i alla fall sjukt glad att jag kom in och ser så fram emot att få börja. Nyfiken på hur det kommer vara och hur det kommer bli.

Inga kommentarer: