fredag 1 oktober 2010

Gamla tider

Jag brukar alltid säga att jag var ett snällt barn. Det var jag också, i bemärkelsen godhjärtad i alla fall. Släpade ofta hem små stackars möss och småfåglar som jag ansåg behövde vård osv. För att inte tala om att jag tydligen generöst delade med mig av mina färdigheter i "att leva livet som pyroman".


Ylva Olsson stora grattiskramar till dig min allra första kompis! tänk va du har lärt mig mycket.. kasta kniv, göra valborgseld av tomtebloss (gärna på linoleummattan i ditt rum), tugga 20 jenka samtidigt, bygga brinnande torn av värmeljus på badrumsgolvet (vad hade du för hang-up på eld??), driva våra föräldrar till fullkomligt vansinne... kärlek till dig!

Yesterday at 9:26am ·  ·  ·  · See Wall-to-Wall
  • Björn Olsson likes this.
    • Mimmi Malm Hahaha! Vet inte om jag ska bli rörd eller oroad över mitt sexårs-jag! Tack och stora kramar tillbaka gamle vän :-)
      23 hours ago · 
    • Ylva Olsson sex år? du var väl två-tre när det hela började...;). har du förresten hört att jag håller på att baka en egen liten huligan?
      20 hours ago · 
    • Mimmi Malm Det ska böjas i tid :-) Nä, det har jag inte!? Stort grattis!!! Vad kul, när kommer busen? KRAM på er båda!
      18 hours ago · 

Inga kommentarer: