tisdag 11 september 2012

Vrakgods

Herr-e-gud. Hur otränad är man om man är så stel på baksidan låren dagen efter ett (visserligen rätt tufft) yogapass att man stönar och stånkar som en gammal farbror så fort man reser sig från en stol? Jag är helt pajj. Men det var en helt obekant känsla att tycka det var lite mysigt att vara tillbaka på gymet efter..eh..fem månaders frånvaro pga en förkylning som gick över för fyra månader och tre veckor sen. Det tänker jag fira med att inte gå dit ikväll igen. Min kompis har fått ett av sina konstverk utställt så jag ska minsann på vernissage. I Odenplans t-bana. Tror ni dom har vin där? Eller är man liksom hänvisad till folkölsbänken utanför?

2 kommentarer:

Bubbel sa...

Om de inte bjuder på vin tycker jag du kan unna dig ett glas själv på Tranan eller nåt - du har ju kommit igång och tränat igen så det förtjänar du! :)

Omomigen sa...

Tänk att precis så kände jag med. Ett glas vin på Teanan med näsan mot höstsolen. Så borde alla eftermiddagar se ut.