måndag 17 september 2012

Tipsa mig

Lagom till hösten lyckades jag hitta lägenhet med badkar och följdaktligen plöjs det böcker igen. Jag har även lyckats dra triss i träliga böcker nu. Inledde med Fifty shades.., fortsatte med Monster av Micael Dahlén och nu orkade jag knappt börja på nån Elsa-bok av Sofi Farhman.

Så, tips tack. Mycket gärna intelligent OCH rolig läsning men allt fungerar bara man rycks med. Svenska eller engelska kvittar men jag har inte tålamod att beställa på nätet så dom ska helst finnas i bokhandeln. Nån som läst nåt bra på sistone?

2 kommentarer:

S.W sa...

Jag har bara mitt standradtips; allt som Diana Gabaldone har skrivit. Börja helst med Främlingen eftersom allt annat liksom kommer från den.

Omomigen sa...

Aldrig hört talas om henne men då ska jag kolla, tack!