måndag 27 februari 2012

Vem behöver egentligen känsel i armarna?

Efter långa och hårda förhandlingar med mig själv gick jag på det där kickboxpasset. Tricket måste ha varit att jag faktiskt skrev om planen här tidigare idag. Det finns ingen motivation som slår offentlig skam. Det och att jag bestämde mig för att om jag inte tränade i kväll så får jag inte gå på vår kundgrej i morgon. En av dom jag faktiskt verkligen vill gå på. Min närmsta chef bestämde sig nämligen för att det här är en lämplig aktivitet för ett gäng vinnördar från en anrik stjärnkrog. Helt i min smak. Jag har inte varit på en riktig hiphopkonsert sen Gangstarr på Berns nån gång för ungefär tvåtusen år sen så jag ser verkligen fram emot det. Det och det gamla tricket att bygga ihop ett par-tre sugrör och stoppa ner i en ölflaska. Jag hyser inga illusioner om att faktiskt kunna lyfta händerna så högt som till munnen imorgon.

Inga kommentarer: