onsdag 25 januari 2012

Saker jag gör

Tackar glatt JA när jag får frågan om jag vill ha en soffa som jag har beundrat av en vän. Hon ska byta pga soffan är jättefin men en aning märklig att försöka sitta i. Sånt bekymrar tydligen inte mig. Det och att jag nu alltså äger tre soffor men inget hem. Eller jo, det gör jag men det ligger i fel stad.

Så summa summarum, en lägenhet jag inte vill bo i, tre soffor varav en är svår att sitta i men himla dekorativ, en är svinful men skön och den tredje är både ful och oskön. Just, jag är dessutom hemlös från och med maj. Jag kanske kan bygga en koja av soffor under nån bro. Nån som vet om det blir en varm sommar?

2 kommentarer:

Jannice sa...

Vad kul! Bild tack!

Omomigen sa...

Den är inte hemma än så det blir svårt att fota. Börjar även få second thoughts. Kan ju vara bra att ha ett hem först?