onsdag 11 januari 2012

Paketlycka

Jag är ju inte så värst bra på proportioner och lagoma doser och krafs. Antingen gör jag saker eller så gör jag inte saker. Efter mitt (ofrivilliga) romanläsningsuppehåll under året jag pluggade visade det sig att det plötsligt finns en triljon böcker jag vill läsa. Så nu gör jag det. I rasande takt. Av dom 11 böcker jag klickade hem häromdagen var 8 romaner så nu borde jag stå mig ett tag.


Lite sött, lite salt. Lite allvar, lite mindre allvar. Lite Keith Richards. Lite oklart i vilken kategori han hör hemma.

2 kommentarer:

Marcus sa...

Inget ont om böcker, men flaskan som skymtar bakom böckerna ser mest intressant ut. Är det världens minsta flaska Hennesey?

Omomigen sa...

Ögon som en Falk. Mycket riktigt en liten Hennessey, dessutom i någon form av våtdräktsaktigt gummifodral. Och om jag inte missminner mig, nästan tom.