tisdag 11 oktober 2011

Tjejgrej

Jag tror egentligen inte på att kategorisera saker könsspecifikt. Med det sagt så har jag en väldigt kvinnlig egenskap som jag avskyr. Kvinnlig för att jag aldrig har sett den på en man över 15 men hos många kvinnor och avskyr för att det är så jävla ovärdigt.

Varje gång jag blir riktigt, riktigt arg, sådär arg att det blixtrar vitt bakom ögonen och folk gör bäst i att hålla sig ur spår så kommer tårarna. Jag har lärt mig att hålla dom brännande bakom ögonlocken istället för LilleSkutt-sprutande men likväl kommer dom fast jag inte är ett minsta lilla dugg ledsen, bara arg. Jag har även lärt mig att inte bli så här arg speciellt ofta (tack och lov, det är inte jättecharmigt, jag lovar) men idag blev jag det och som ett brev på posten kommer dom där tårarna. Dom stannade bakom ögonlocken tillsammans med dom vita blixtrarna men ändå. Håll er väck tårjävlar. Ni gör mig bara ännu argare.

(jag är inte arg längre. Det var berättigat och gav resultat och det räcker så.)

Inga kommentarer: