tisdag 18 oktober 2011

Snörvel

Gick och la mig vid tio igår efter en övnings-aw med en vän. Vi sågs vid kl 17 på en bar som ligger alldeles nära båda våra kontor, drack två glas vin och blev fnittriga. Jag hade varit och skrivit avtal på mitt nya jobb (vilket jag skrev från mobilen men det inlägget har försvunnit ser jag?) och våra kontor ligger alldeles nära varandra på Götgatan.

Allafall, jag går aldrig och lägger mig så tidigt men jag skyllde på att sömn inte har varit högprioriterat senaste veckan. Sen vaknade jag med feber och igentäppt, snorig näsa. Vad är det med den här hösten? Så mycket feber som jag har haft i år har jag inte haft sen dagisåren. Inte ok. Nu ska jag gå till apoteket och storhandla vitaminer och förkylningsjox, så här kan vi inte ha det.

2 kommentarer:

Rasande Rose sa...

Stress? Drar ner immunförsvaret och kroppen är för trött för att ta hand om det. Varningklocka? ;)

Omomigen sa...

Nja, jag vet inte, jag känner mig inte så stressad men det har onekligen varit mycket ett tag. Blir bättre nu när skolan är slut :)