måndag 24 oktober 2011

Mittemellan

Jag har redan så smått börjat pyssla med nya jobbet. När jag väl bestämde mig för att byta kunde det inte gå fort nog och dom verkar mest tycka min entusiasm är rolig och låter mig gärna hållas. I fredags hängde jag på kontoret och provade vin innan jag tog rygg till ett event på Operaterassen. Innan mitt eget jobb. Nu har jag masat mig upp och tänker gå på morgonmöte. Innan mitt eget jobb.

Det blev plötsligt så mycket tid över när skolan är färdig. Så pass att jag snokade runt på Medborgarsskolans hemsida igår. Överväger en kvällskurs i spanska. Jag kommer säkert ha fullt upp ändå men egentligen är det väl lika bra att utnyttja att jag redan har ångan uppe. Har alltid velat kunna spanska. Vi får se hur länge det här tempot sitter i.

Inga kommentarer: