måndag 9 maj 2011

Jävligt Emo, 29 år

Jag trodde att jag var på lite tjurigt humör i förmiddags. Det var bara för att jag inte visste hur tjurig jag skulle bli några timmar senare när jag blir PÅKÖRD. Eller, min bil blev påkörd. Men jag satt i den. Klen tröst att jag i sammanhanget är oskyldig när hela sidan på min fina lilla Fia Fiesta är intryckt. Orkar liksom inte ens fundera på hur jag ska ta mig norrut nu, än mindre dom 90 milen tillbaka till Båstad om nån vecka och vad som kommer hända med min älskade lilla bil nu. Helvetes jävla skitskitskit.

Nu tänker jag gå och dricka vin. Punkt.

Ps. ingen människa blev skadad. Det var ju bra.

3 kommentarer:

anydaynow sa...

Nä, fy vad jobbigt. Skönt att ingen blev skadad iaf!

Omomigen sa...

Ja det var skönt...och ja, jobbigt...jag: inte så mycket hjärta försäkringsbolag.

Rasande Rose sa...

Ånej! Inte den lilla lilla bilen! Hur mår hon?