onsdag 11 maj 2011

Här är där man är

Försöker motivera mig själv att packa ihop mina sista grejer och lämna stan för norr. Det går sådär, mest för att jag inte vill. Hade det funnits ett kryphål på det här nu hade jag tagit det. Jobbet känns bra, det ska bli fint med lite kvalitetshäng med ett par av dom bästa som jag saknar men jag har helt enkelt ingen lust att åka härifrån. Det är inte så mycket att vara där som att inte vara här som är problemet. Det och att det känns som att livet tar en 3 månader lång paus när jag hellre vill ha play. Tänk vad smidigt om jag hade varit Gud Allsmäktig, då hade jag bara flyttat ner valda delar istället. Nu, inte så allsmäktig. Bara motvillig. Rabblar det är bara tre månader, detärbaratremånader och försöker stänga av övriga tankar.

Det går också sådär.

Inga kommentarer: