onsdag 28 november 2012

Peekaboo

Gjorde som vanligt igår när jag kom hem: droppade av ungefär alla kläder och drog på mig slappa brallor och slappt linne. Väldigt slappt linne. Linn och Nellie skulle komma på middag. Trevligt men inget att dra på sig finstassen för liksom. Mitt i matlagningen ringer det och en kille som eventuellt ska ta över lägenheten vill komma och titta på den. Varsågod, han kommer, Linn och Nellie hänger i soffan och jag föser runt honom överallt för att få äta nån himla gång. Föser honom vidare in i "sovrummet" med ca 20 kvadratcentimeter golvyta och ba "-det här är egentligen matrum men jag pressade in sängen, den är 140cm, hur stor är din?" . In i köket, röra i kastrull, han hänger kvar, pratarpratarpratar och när han till slut går så till Linn och Nellie "-Men he-rre-gud vad trög han var?" och dom ba "Han? DU är trög. Hela din bh syns och du typ förhörde honom om hans säng och om han hade sambo pga bara en nyckel?"

Och jag som bara ville äta. Typiskt.