fredag 9 november 2012

Osorterade fredagstips

Jag köpte en flaska ren jojobaolja i somras för att jag var torr i huden. Fick tips om den då jag har ganska känslig hud i ansiktet som gärna går i strejk plus en inbyggd ovilja mot att köpa svindyra krämer. En liten flaska kostade typ 150 kronor och nu kan jag inte leva utan den vilket har varit smärtsamt tydligt den veckan den har varit slut. Köp.

Om ni är i Göteborg, passa på att äta på Familjen. Gott.

Läs det här och säg efter mig i kör "Bra skrivet" och "Folk alltså, vad är det för fel på dom?"

Under tiden kan ni lyssna på den här för att den är bra.

Eller den här. För att den också är bra.

1 kommentar:

Rasande Rose sa...

Den är grymt bra! Använder den också, på vintrarna har jag använt mandelolja men gick över eftersom Jojobaoljan har en inbyggd skyddsfaktor mot solen :)