onsdag 21 november 2012

Buhu

Känner mig svårt orättvist behandlad av livet när jag tvingas ut ur min lägenhetskokong två kvällar i rad för att gratisäta och gratisdricka goda saker med folk jag egentligen gillar när jag egentligen bara vill sitta hemma och vara svår i all stillhet. Ids inte ens skämmas över ilandsproblematiken och ämnar smita så fort jag får en rimlig chans. Socialt i all ära, den här flickan behöver ensamhet i tysta rum efter två veckors konstant tjattrande och vinsniffande och jobbande. Fredag kväll är blott två sov och en hägring bort nu.

3 kommentarer:

Linn sa...

Dock att du ska umgås med MIG på fredag. Inga nej accepteras för jag måste lufta dagens dejt med en kille som visade sig vara väldigt nära dvärgkort. Jag var freaking barbapappa in comparison.

Omomigen sa...

HAHA! Ja det kan jag ju faktiskt inte tacka nej till. Komma hem till mig? Jag kan laga mat och har vin. Umgänge i pyjamas är ok. OBS att du är välkommen att ta med egen pyjamas om du vill. Rekommenderar dock ej pyjamas i lokaltrafiken.

Linn sa...

Deal. Kommer nog i vanliga kläder dock.