tisdag 10 juli 2012

Tillbaka till verkligheten

Kan i ren desperation och trötthet ha gjort mitt livs fickparkering när jag kom tillbaka till Stockholm igår kväll. En (halv) plats direkt utanför dörren i ett kvarter till brädden fyllt av bilar släpper man inte hur som helst i mitt skick och med den mängden packning jag hade lyckats klämma in. Det är skönt att vara hemma. Att vara tillbaka i verkligheten med vad det innebär av att försöka jobba i semestertider, lägenhetselände och ett privatliv i lätt gungning däremot vet jag inte om jag ger så mycket för.

4 kommentarer:

Limpy sa...

Nääää

anydaynow sa...

Oh my, är det där ens möjligt? :O Du har blivit inparkerad efteråt väl..? Hoppas det löser sig med lägenhetsletandet och att du får ett par avslappnade semesterveckor trots allt. Kram!

Omomigen sa...

Haha, det är faktiskt möjligt. True story. Dock att det ser en smula trängre ut på bilden än i verkligheten och jag står lite snett men på riktigt är det max 15 cm totalt runt om.

Limpy sa...

Mycket imponerande.