torsdag 16 maj 2013

Nu

Är jag hemma. Det är däremot inte mitt bagage. Det är i Bryssel och där strejkar dom. Orkar inte hetsa upp mig över det exakt just nu för hela huvudet snurrar av tidskillnad och javenne 15? timmars resande. Jag hade en tanke på att åka direkt till jobbet men släppte den i taxin och åkte hem. Nu funderar jag på att åka dit ändå bara för att hindra mig från att somna.

Iaf, det har varit magiskt och precis som alla andra låter efter första resan till NYC låter jag nu så jag ska spara på superlativen. Åk bara. Jag ska skriva alla mina do's och dont's när jag orkar och när jag orkar flytta foton till datorn. Sen. När 12.30 på dan inte känns som 12.30 på dan känns efter ingen sömn på ett dygn och den inre klockan är mitt i natten.

1 kommentar:

Pak-P sa...

Bokat resa dit i början av september! Dock bara inplanerat ett par dagar i NY, men jag väntar med spänning på dina tips :P