onsdag 13 juni 2012

Ratada nananannaa

Nä. Jag är verkligen inte på nåt happy place nu. Jag hatar när saker och ting står still och det är precis vad det gör just nu. Jag blir oinspirerad och lat av att vänta och när jag är oinspirerad och lat mår jag dåligt. Allt det där som jag skulle kunna ta tag i blir liggandes i högar för att jag inte kan ta tag i det jag egentligen vill ta tag i. Innan Norr är sålt är jag clueless. Jag behöver ha pengarna på kontot innan det ens är någon mening med detta eviga hemnet-rantande som jag likväl drunknar i. Jag borde verkligen sätta lite fart och äta och packa en övernattningsväska. Kvällen bjuder på ett (rätt ovälkommet) kundevent som kommer bli skitsent och tidigt imorgon är det raka vägen ut i skärgården för en heldagskonferens med övernattning och därifrån blir det raka spåret till kontoret. Det vore toppen att slippa komma hem på lyset och packa inatt men ändå bara hemnethemnethemnetkaninteslutafastdetärlönlöst. Nån måste komma och rycka mig i kragen, jag kan inte själv, helt tydligt.

Inga kommentarer: