onsdag 6 juni 2012

Myrbralla

Med risk för att vara tjatig men alltså kompisar? Världens bästa grej. Idag i god konkurrens med kaloristinn comfortfood lagad av någon annan men det gick liksom hand i hand det där idag. Inte helt bekväm i mitt eget skinn än men en smula mer ihopsatt. Det firade jag med att göra mig en ny spellista tills det är dags att köra ner till Göteborg imorgon. Herregud vad utled jag är på motorvägar? Allafall, ni får låna den om ni vill. Jag tvingade mig själv till ett vagt tema för en gångs skull istället för dom vanliga spretlistorna.

3 kommentarer:

anydaynow sa...

Hurra för nya spellistor, speciellt nu när jag har lagligt Spotify i Australien! En i månaden, eller vad var det vi sa nu igen?

Ps. Kör försiktigt! Ds.

Omomigen sa...

En i månaden har ju funkat...sådar, haha. När andan faller på känns som en fair deal?

anydaynow sa...

Haha, exakt. När andan faller på låter som en mkt fair och genomförbar deal!