fredag 15 juni 2012

Oh it´s healing, bang bang bang

Herregud alltså. Jag borde inte få släppas ut när jag är på det där humöret jag var på i inlägget nedan. Man vet liksom inte vad jag tar mig för eller vem som kan råka korsa linjen. Men ja -jag är på avsevärt mycket bättre humör nu allafall. Det är jag ganska ofta när jag har stoppat in handen i elden helt mot allt sunt förnuft, det tar ju alltid en stund innan det börjar brännas. Nåväl, speciellt oinspirerad och lat känner jag mig i alla fall inte längre heller även om jag tänker ge mig själv utegångsförbud ikväll. Sova bör man, annars dör man.

Och åh -jag har fått ett lånelöfte på ett lån jag hade tyckt var helt jävla galet stort om jag inte hade blivit totalt avtrubbad av allt Hemnetsurfande. Kan någon bara köpa den där lägenheten i Norr nu då så jag kan få belåna mig upp över örona?

Inga kommentarer: