fredag 29 juli 2011

Missbrukarpersonlighet, typexempel 1a

När jag gör saker gör jag dom. På riktigt. När jag inte hade haft häst sen tonåren skulle jag bara rida nån dag i veckan på syrrans häst, avlasta ni vet. 2 månader senare hade jag köpt en egen för en kvarts årslön. För några år sen var jag less och behövde komma bort en stund, det blev närmare ett halvår i Australien. När jag får för mig att träna gör jag det tills jag får benhinneinflammation för att jag kör för hårt otränad och när jag inte tränar gör jag det genom att vara helt rörelsebefriad halvårsvis åt gången. När jag är glad är jag glad och när jag surar ska gudarna veta att det suras.

Nu, nu ser jag på True Blood. Och när jag inte gör det så tänker jag att jag vill se på True Blood. Eller så drömmer jag om vampyrer för att jag sover. Eller så tänker jag att jag måste gå och köpa Sookie-böckerna. That´s it.

I förmiddags fick min katt medicin och det enda jag kunde tänka på när hans små tänder blottades (för att jag var och petade honom i munnen, märk väl, han bits inte) var att det var minst 12 timmar kvar till True Blood-tid. Och att han minsann har riktigt imponerande gaddar.



Om man tar sin medusin som en snäll pojke får man "jaga" skinka sen.

2 kommentarer:

Linn sa...

Fy fan vad jag känner igen mig. Ända ner till benhinnorna.

Omomigen sa...

Det ante mig.