torsdag 7 juli 2011

Blyfoten och lurarna

Lite snålbloggat här på sistone får man väl säga. Ingen ljusning på den fronten i sikte skulle jag tro, det finns vare sig tid eller lust. Idag har jag i allafall kört hem efter ett par dagars vin och häng i Stockholm. Galet skönt med lite minisemester från norrön. Någonstans söder om Söderhamn, när jag var ohygglig nära att få ge mitt körkort till en MC-polis, tänkte jag att jag skulle samla ihop dom låtarna jag fipplade runt med på Spotify i en playlist istället för att just fippla runt med dom.

Så, genom något slags mirakel bötesfri och med körkortet kvar ska ni få en finfin liten bilkörarlista här. Passa högerfoten så den inte blir för tung bara.

4 kommentarer:

Jojjo sa...

Blyfot har jag redan och tung är den! Men den där listan måste jag ändå spana in, mycket musik som jag aldig hört och sånt gillas!

Omomigen sa...

Toppen, hoppas du hittar nåt du gillar!

anydaynow sa...

Hurra, mer spotifylistor åt folket!

Omomigen sa...

Anyday: Haha, tror faktiskt att ett par av låtarna är rakt av snodda från nån lista du lagt ut.