måndag 22 oktober 2012

Dagens två små glädjeämnen

Jag skrev precis ett långt jäkla inlägg som jag genast raderade igen. Man kan väl säga att jag inte har mitt livs bästa dag och summa summarum har jag bara fnissat till åt två saker idag.

1) Messande med min kompis som var så full i helgen att han a) var på spy bar och b) var för full för att hitta ut och i panik försökte ringa en kompis för vägledning och c) fortfarande var bakfull, två dagar senare. Det här är så roligt för att enda gången jag själv är på spy bar är när jag a) är så pass full att jag verkligen borde gå hem och b) går lite vilse där inne. Det är liksom hela grejen med Spy Bar, ett hopplöst moment 22. Är du nykter nog att hitta ut ids du inte gå dit. Går du dit är du så full att du inte hittar ut igen.

2) What should we call me. En genialisk liten blogg i all sin enkelhet.

Inga kommentarer: