torsdag 16 augusti 2012

Hej

Idag har jag skavsår av mina nya Hasbeens som jag älskade för en vecka sen och hatar nu. Och mensvärk. Alla andra är snyggare än nånsin medan jag ser ut som en påse skräp och vill lämna alla mina kläder till Stadsmissionen. Dom få som inte är nerpackade i ett magasin pga min tillfälliga zigenarstatus det vill säga. Trafiken i Stockholm är olidlig. På min provning nyss var vinet korkdefekt och jag har inte tid att åka tillbaka till Söder för att hämta nytt. Nu började det regna. Min hårsnodd ligger förmodligen på skrivbordet och regnet gör kaos med mitt hår som för övrigt borde ha klippts för månader sen. Jag står upp till näsan i funderingar med medföljande ångest om jobbet-boendet-livet-alltihop.

På det stora hela känner jag att den här torsdagen kan dra åt helvete. Hejdå.

Inga kommentarer: