onsdag 8 juni 2011

Vilka är ni, vart kom ni ifrån och vad gör ni här?

Nu är det så där himla många besökare här och springer igen. Sist det hände förstod jag varför. Nu inte. Jag blir paranoid. Oklart varför iofs, det är ju inte direkt en dagbok med lås på under kudden det här. Likväl, jag reagerar lite som man kan tänka sig att en äkta norrlänning gör, står på farstukvisten i långfillingar med osäkrad hagelbössa och stirrig blick.

Seså, berätta nu för tant vilka ni är så ska jag slå på Gevalia.

4 kommentarer:

Marcus sa...

32 årig borderline sinnessjuk med en fabless för att läsa bloggar från andra personer som är inte fullt så sjuk som mig själv, men tillräckligt för att inte kunna kallas normal.

Omomigen sa...

Haha men dig känner jag ju! Det är det övriga hundratalet jag är fundersam över..

Mirijam sa...

Hej jag heter Mirijam och tycker att du skrev en fin kommentar på Linns inlägg om Sam-tröjan.

Plus tycker att det där om farstukvisten i långfillingar med osäkrad hagelbössa och stirrande blick var extremt kul, bortflyttad norrlänning som jag är.

Omomigen sa...

Hej Mirijam! Och välkommen, hagelbössan är säkrad nu.