fredag 14 juni 2013

Prata om det?

Hej karma! 
Det börjar bli ganska tydligt att jag har gjort något rätt jävla oförlåtlig men eftersom jag inte vet vad det är så kan vi kanske prata om det istället för att allt ska gå dåligt/jobbigt/inte alls exakt hela tiden? För du vet när bilen brakar två gånger på två veckor, jag stressar runt i menlösa cirklar tills jag knappt kan andas utan att uppnå just nånting alls och det i allmänhet känns som att något väldigt tungt pressar hårdare och hårdare på bröstet tills jag helt enkelt sätter mig ner och storgrinar på jobbet, vilket är sånt jag helt enkelt inte gör, så får det räcka. Så säg bara. Ska jag ge mer pengar till tiggarna utanför kontoret? Adoptera en hemlös katt? Volontärjobba för något behjärtansvärt på fritiden? Ge mig nåt produktivt bara så kan vi reda ut det här, ok? 

Inga kommentarer: