torsdag 22 maj 2014

HALLÅ Å å å

Äh, den för en döende tillvaron det här gamla åbäket till blogg, gör den inte? För det är inte så att livet är så himla mycket annorlunda än vanligt, vilket iofs alltid har betytt att det svänger rätt mycket, utan det är mer orden och lusten och tiden och allt det där..livet.

Jag mår bra. Försommaren är här. Jag är superbakis men någorlunda lugn i själen. Bor kvar i samma tvåa, jobbar med samma sak osv etc. Katten har fått bli utekatt. Lillasysterbarnet som har bott hos mig i snart tre månader flyttar snart igen och jag kan få reclaima mitt privatliv. Jag tränar på. Reser rätt mycket med jobbet. Har uppenbarligen återfått lusten att gå ut. Det hela är väldigt vardagligt och av någon anledning känns det inte så intressant att skriva om fast det är exakt sånt som det alltid har skrivits om.

Nåja, den får väl finnas här lilla bloggy. Bida sin tid.

Inga kommentarer: