onsdag 23 januari 2013

Ryktet om min död är betydligt överdrivet

Idag har jag i ett stressat ögonblick ovetandes kopierat in en tweet om min oerhörda skepsis mot människor som morgonjoggar i -15 i ett mail till min bankkvinna. Det tyckte hon var roligt. Jag tänker mig att jag ska sluta maila och köra bil simultant, jag är tydligen inte så bra på det.

Sen svarade jag i telefon samtidigt som jag kissade för att jag var övertygad om att det var någon helt annan än det egentligen var som ringde. Det var lite pinsamt. Fast tydligen rätt roligt det med.

Jag tänker mig att döda människor har mer stil och grace än så här? Angående mitt eget försvinnande från bloggy så beror inte det på så mycket annat än att jag var för lat för att skriva nån form av nyårssammanfattning och sen helt enkelt inte har tänkt på det. Mitt år var bra, min nyårsönskan att flytta noll gånger 2012 gick käpprätt åt skogen. Tre gånger är inte noll. Nästa vecka flyttar jag igen. Sen tänkte jag sluta flytta. På riktigt den här gången, inshallah.